Wednesday, July 20, 2011

Jules Verne

In Romania, conceptul de customer care este ceva abstract. E ca la Jules Verne - o idee nastrusnica.

Inotam la World Class Downtown - cu un abonament cu jmecherie ( adica practic - ca multi dintre cei de acolo, aveam un abonament mai ieftin din cauza unui prieten de-al unui prieten care lucra la o banca ).
Pe parcursul intregului an, nu m-am plans de calitatea apei sau a faptului ca era plin de oameni care veneau sa barfeasca la capat de culoar. Nici de reamenajarea care a facut ca din 100 de vestiare sa apara 270. Nici de faptul ca excesul de vestiare a adus doar 2 dusuri in plus. Nici de faptul ca nu se inoata cu casca ( cum ar fi decent ).

Cand m-am intors de la triathlon, mi-am luat 2 zile pauza ca pentru ca asa e bine. Abonamentul World Class a disparut, chiar daca e platit pe toata luna iulie.

Probabil World Class Romania crede ca cei 300 de platitori de 270 de lei se vor transforma in 300 de platitori de 509 lei.

Cred ca World Class Romania ( al carui client eram ) putea sa-mi trimita un mail in care sa-mi spuna la ce s-a gandit si sa ma invite sa-mi returneze banii ( pe care nu ma astept sa-i primesc inapoi ).
It's only fair I'd say.


2 comments:

  1. trendul vodafone se pare ca prinde, dar pana sa ajunga WC sa piarda 1.000.000 de clienti intr-un an cred ca mai au de exersat. e bine totusi ca au inceput :)

    ReplyDelete
  2. Trendurile bune prind repede intotdeauna.

    ReplyDelete